diff --git a/docs/maps.en.md b/docs/maps.en.md index fea5e4e872389dd784b0f09bf3496b4e64f3c288..951db795efd922539908a630929fe89521239524 100644 --- a/docs/maps.en.md +++ b/docs/maps.en.md @@ -145,7 +145,7 @@ Layers with the property "playAudio" (String) will play a sound associated with  -Please only use **GEMA-free** sound snippets, as you will have to register your assembly with GEMA otherwise! If you embed streams you will also be required to keep a tracklist to be able to proove to GEMA that you only played "gema-free music". +Please only use **GEMA-free** sound snippets! If you embed streams you will also be required to keep a tracklist to be able to proove to GEMA that you only played "gema-free music". ### Saving and exporting maps Maps need to be saved as json files, tilesets should be embedded prior to this. The relevant files the will be you map in json format and will use the tilesets in png format. Infinite maps need to be converted to finite dimension maps before exporting. To do so just untick the "infinite" tick box and safe. diff --git a/docs/maps.md b/docs/maps.md index ae640bb2bc4e08db1ebde8bed17ae7973885d8b0..f5b9808b9161501ec141b8835bc616b64a070c44 100644 --- a/docs/maps.md +++ b/docs/maps.md @@ -150,7 +150,7 @@ Layer mit der Property "playAudio" (string) spielen beim Betreten der zugehörig  -Bitte verwendet nur **GEMA-freie** Soundschnipsel, da ihr sonst GEMA für eure Assembly anmelden müsst. Falls ihr Streams einbindet müsst ihr außerdem eine Trackliste anlegen um der GEMA nachweisen zu können, dass ihr nur freie Musik gespielt habt. +Bitte verwendet nur **GEMA-freie** Soundschnipsel! Falls ihr Streams einbindet müsst ihr außerdem eine Trackliste anlegen um der GEMA nachweisen zu können, dass ihr nur freie Musik gespielt habt. ### Karte speichern / exportieren Karten müssen als json gespeichert werden, Tilesets sollten vorher eingebunden werden. Die relevanten Dateien sind anschließend eure Karten im json-Format und die verwendeten Tilesets als png.