Commit 3cd38f98 authored by psy's avatar psy
Browse files

add world@ to the assembly registration

parent 312accfb
......@@ -124,7 +124,7 @@ Maps need to be saved as json files, tilesets should be embedded prior to this.
![](img/map_properties.png)
## How will it be linked into the the rC3 world?
To be able to contribute maps to the world, you need to [register an assembly](https://signup.c3assemblies.de/).
To be able to contribute maps to the world, you need to [register an assembly](https://signup.c3assemblies.de/) and contact [world@rc3.world](mailto:world@rc3.world) naming your assembly name.
Please store your maps in a git repo of your choice and and notify us in our backend with the URL to clone the repo. Our world infrastructure will then spawn an instance for you and embed the map.
......
......@@ -131,7 +131,7 @@ Unendliche Karten müsst ihr vor dem Speichern in endliche umwandeln, hierzu ein
![](img/map_properties.png)
## Wie kommts später in die world?
Um Karten in der Welt einbringen zu können, müsst ihr ein [Assembly anmelden](https://signup.c3assemblies.de/).
Um Karten in der Welt einbringen zu können, müsst ihr ein [Assembly anmelden](https://signup.c3assemblies.de/) und euch anschließend kurz unter Angabe eures Assemblynamens unter [world@rc3.world](mailto:world@rc3.world) melden.
Eure Karten legt ihr dann bitte in einem git Repo eurer Wahl ab und teilt später in unserem Backend die URL mit, unter der das Repo geklont werden kann. Unsere world-Infrastruktur wird anschließend eine Instanz für euch spawnen, das Karten-Repo pullen und diese dort einbinden.
......
Markdown is supported
0% or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment